Lugn lördagskväll..

2009-02-28 | 20:01:53 | Allmänt


Åh, jag har fått huvudvärk tycker den kommer lite sent tycker inte ni det? Jag är rätt glad över att jag sov så många timmar förut, annars hade jag nog inte mått helt okej idag. Inte mått hälften så dålig av vad jag förtjänat att göra men jag klagar inte. Pappa va snäll och åkte ner och hyrde film till mig sett en utav dom. - Jag har världens bästa pappa ♥.  Sitter nu och väntar på att Kevin ska komma över så ska vi kolla film och äta chips och dipp och bara prata skit. Saknar att kunna bara säga "men jag kommer över en sväng" och bara ta på sig skorna och springa över nu när jag bor i Uddevalla så är det inte så enkelt. Nåja, vi ska iaf ta det så lungt som möjligt, Bränne är hemma hos Tilly och dricker öl och ska senare ut i stan.. Lockande, men inte tillräckligt lockande. Nej nu kommer snart Kev, ska fixa iordning dippen så den är kall och go sedan. Hoppas ni får en trevlig lördagskvälll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback