ingen "dum" blondin längre, nepp nepp nepp..

2009-02-05 | 01:33:22 | Allmänt


.. ouff, varje gång jag går förbi en spegel så är jag tvungen att vända om och kolla på mig själv. såhär mörk har jag inte varit på jätte jätte länge tror jag och känner inte igenom mig själv typ haha.. Tycker visserligen att jag passar i det, vill bara att det ska vara lite längre, klippte ju av hemska 17 cm tot på två omgångar, de va så himla sletet efter Thailand osv. + en slingblekning. Men nu mår det prima och är kanon friskt igen, så som de ska vara. Växer ju trotsallt ut snart igen. Har en bild som ger en liten inblick i färgerna iaf, den är inte så jätte fin och man ser itne frisyren, men frisyren är den samma som jag klippte för ca. 3 veckor sedan, bara nya färger. Chockladbrun, jätte fin röd och några blonda slingor jag hållt kvar från innan färgningen. Har två slingor rött och några fler små blonda sedan är resten brunt. Lovar att direkt jag får en okej bild på håret ska jag lägga ut och dela med mig.. (Pernilla får komma hem ifrån Brasilien nu så jag får solduscha, ser dunder blek ut för tillfället.. tänk hur snabbt Thailandfärgen försvann - suck) åh, kan inte någon uppfinna så man kan trycka på en knapp för att nå fjärrisen när man ligger skönt i soffan och den ligger på soffbordet eller någonannanstans då man måste röra på sig mycket? Vill sätta på tvn, eftersom jag ändå inte kan somna och se om de är CSI eller något liknande, men den ligger påtok för långt bort precis för tillfället. PUST! Nej hörrni, nu måste jag slita mig härifrån och hoppas ni alla sover sött vid det här laget och att ni som ska jobba och gå i skola imorgon (och såklart alla övriga med) får en kanon dag och gör erat bästa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback