Idag är det Fredag, och det innebär att det är utgång som gäller..

2009-02-27 | 10:34:08 | Allmänt


.. och jag tror det kommer bli en grym kväll. Inatt har jag dock inte sovit mycket men tja, hinner nog powernapa lite senare idag innan Bränne och dom hunnit sluta jobbet. Bränne den jävla geten ringde och väckte mig, idag igen.... men va väl bara bra eftersom jag ska hinna mocka och packa, duscha osv innan pappa kommer och hämtar upp mig. Drar nog en snabb sväng till torp med och ser om jag hittar något att ha på mig ikväll hinner inte tvätta, eller tvätta hinner jag men inte torktumla, attans oxå!

Nej, jag sitter här röv hungrig så äta något är nog rätt smart, sedan springa ut i stallet, mocka och fixa sedan in och duscha, fixar mig gör jag inte förens senare idag så är man dubbelt så fräsch (och tro mig de behöver man när man är sjuk, men mår bättre idag)

Bolack och Pistol busar i rundpaddocken.




Morando kommer så lydigt när man ropar på honom.




Nej, nu är gröten och äggen strax klara, FRULLE! måste ju få så mycket energi som de bara går, dagen kommer garanterat bli toklång, och tokbra? nåja, time will tell.. Update senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback