hur kan de bli snöstrom bara sådär?

2009-02-04 | 19:09:31 | Allmänt


.. När vi satt inne på Pushing The Pins så såg vi att det började snöa, och då talar vi inte små flingor.. När Li blev klar så gick vi och handlade lite, och när vi kom ut igen va det istortsätt snöstorm ute, ligger säkert redan 4-5 cm snö på baken och more to come eftersom det fortfarande snöar som bara den ute.. uscha! Fick ringa mamma och be henne sätta på min häst ett varmare täcke än det han hade... göra kallt jue. 



Innan vi gick ner till centrum, innan all snö hahaha.. nyss fått min födelsedagspresent (bilden till vänster, det är en canvastavla på mig och Li, love that pic!!) . Ser ni hur kort Li är? (och hur mongo jag är....) Jag som ändå böjer mig ner med rygg och nacke och får konstigaste hållningen istället... bli längre Li. Va inne en snabbis på KICKS och köpte en ny ögonbrunsnopprare, min gammla är värdelös.. och vet ni va? Igår så färgade jag dom eftersom jag har så jäkla ljusa så syns dom inte om jag inte fyller i dom och de va jag trött på.. men nu är det fixat så bra så!   och håret är ju brunt, blondt och rött nu, ska försöka hitta en bra bild som jag kan slänga upp på det. Nu sitter vi inne i värmen och väntar på att klockan ska rinna iväg, Bränne kommer snart vi ska vara här tills ikväll sedan så ska vi ev. jag och han följa med Malin, Tilda, Emma, Frida m.m. ut en sväng på GG. Malin har fyllt 18 och jag idag 19 så två födelsedagar i en smäll är inte illa pinkat om vi nu ohrkar, har inga dirr festkläder på mig och har inte med mig, men jag dugar allt iaf.




igår kväll va vi inte speciellt charmiga, men jag gillar oss två ändå.. helt klart!
Nej nu ska jag vara social med Li, måste påminna mig själv om att ringa och boka gaddningstid med, mitten av mars blir det förmodligen.. IIIIIH LÄÄÄÄNGTAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback