Hoppas på ny gaddning snart..

2009-02-20 | 00:41:53 | Allmänt


Åh, nu är jag jätte jätte trött vi har suttit och gosat ner oss i soffan allihopa och kollat på film och snackat roliga saker, syrran ska gadda sig imorgon, halv 10 ska hon vara på Pushing The Pins och låta våran kusin Leif gadda henne, Jag funderar skarpt på att boka en tid och låta honom måla upp en ny för mig jag är så himla sugen på en ny så jag går snart under, vet dock att ju mer jag bygger på ryggen nu så kommer det göra ondare eftersom en del av nästa förmodligen kommer hamna lite på ryggraden, och det ska tydligen kännas. Inte vart där och gjort något än så tja, time will tell. MEN DE ÄR SÅ SNYGGT SÅ DET ÄR VERKLIGEN VÄRT DET. Jag är förälskad i denna bodyart. Nåja, ska se om jag kan hitta en bild på min senaste gaddning som jag ska visa er, har 3 stycken för er som inte vet och undrar... (and more to come)

Nej de va meningen att jag egentligen bara skulle skriva godnatt, nattinuffsan, sov så sött sötnosar. Hoppas att ni får en skön dag på jobb/skola imorgon och att dagen går fort, för imorgon börjar helgen. Har ni några speciella planer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback