förskyldningar, usch!

2009-02-16 | 16:39:32 | Allmänt


 


Så, nu är dagen gjord. (nästan) Jobbat klart (ska ju visserligen ge hästarna mat + släppa in dom senare) och ridigt i ca. 40 min och varit nere vid havet. Flitigt gjort, nu är jag inne, kall och jävlig och känner hur förskyldningen börjar smyga sig på ännu mera. Igår kväll va jag så tät i näsan så jag kunde inte andas genom den, och inget nässpray hemma och nös som en liten pollenallergiker. Idag är jag snuvig men inte som igår, men nysandet håller i sig och kroppen börjar att bli öm och jävlig, lederna värker, fryser och svettas om vartannat och huvudvrk börjar smyga sig på... nu låter jag som en gammal tant med åldersproblem? Ivartfall så ska jag skicka iväg mamma till apoteket, hon har med börjat bli förskyld, inte bara vi som är på väg att bli dåliga nu, tycker alla gnäller om att dom är förskylda och påväg att få en dunderförskyldning. Min förskyldning kommer inte i läge, usch. Nej, hörrni nu ska jag ta och skriva en handelslista och ta i mig två alvedon, slänga mig i soffan och läsa en stund innan jag ska ge hästarna mat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback