Festival i sommar?

2009-02-17 | 19:01:53 | Allmänt


Åh, Metaltown är något jag iår funderar skarpt på att besöka. Manson, Volbeat, SlipKnot, disturbed, Children of Bodom mfl. SÅ SUGEN! Sedan är det prat om Roskilde iår, hade varit fruktansvärt kul, grejen är att jag måste prioritera vad jag vill mest denna sommarn, sommaren är inte tillräckligt lång och jag har inte tillräckligt med cash att casha allt själv. Som jag nästan har lovat pappa att börja göra men kanske ska ta hjälp av han en sommar till? Nåja, time will tell. Och jag måste verkligen börja fundera riktigt mycket på vad jag vill göra av sommaren. Om jag ska på festival, så ska Li med, inget prat om saken bara så du vet det stumpan (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback