En riktig serie tönt är vad jag är..

2009-02-02 | 14:54:39 | Allmänt


.. och har alltid varit.
Så jag tänkte ta och slänga in några (läs; MÅNGA) av mina absoluta favoriter sådanna som visas nu och som visades förr. Gah så himla bra!

- Förhäxad
- Beverly Hills
- Vänner
- Buffy
- Dawson´s Creek
- House
- Heroes
- OTH (One tree hill)
- O.C
- Gilmore Girls
- Grey´s Anatomy
- Gossip Girl
- CSi NY
- CSI Miami
- CSI Las Vegas
- Navy CIS
- 2 1/2 men
- Cold Case
- Criminal Minds
- Bones
- Weeds
- Desperate Housewives


puff, förstår ni att jag älskar serier? (Nu har jag säkerligen glömt någon med.)
Prison Break tycker jag är skit bra med, men tappade intresset för det i början va säsong 3. Men får ta och köpa mig boxarna och kolla igenom igen, jag missade några avsnitt så då blev det änna att jag slutade kolla.. hihu.

Nej hörrni nu ska jag ut i stallet och mocka för senare ska jag in till Uddevalla.
btw, har ni märkt vilket jävla underbart väder der är ute idag? helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback