Alla hjärtans dag, och gårdagens bravader..

2009-02-14 | 13:21:49 | Allmänt


.. Sing hallelulja!


Jag hade tänkt skriva en halv roman här nu, men sedan kom jag på att jag är för inne i filmen så jag tar den romanen någon annan dag. Vi sitter halvdöda Bränne, Jag, Jocke och Li (två sistnämnda av oss sover) och kollar på film, 300 går på tvn och se på den med mitt ljud är mer än okej (;   Ikväll ska vi laga middag tillsammans alla fyra och sedan ska vi nog bara hyra filmer (med kärlekstema såklart? kan ju iaf ta en riktig kärleksfilm) och gosa ner oss i soffan. Vi hade tänkt gå på bio men eftersom vissa av oss drack för mycket igår (läs; Jocke) så tar vi det hemma istället. Oj då, nu vaknade Jocke här bakom mig. Borde börja tänka på refrängen och fixa mig lite? Vi ska ner och handla och hyra film och så.



Raz och Li



GH är väl givet. Nej nu ska jag kolla klart på filmen!
Kommentarer
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

Glad alla ♥ans dag sötnos! :]



Kolla gärna in min blogg och kommentera mina konsertbilder <3

2009-02-14 | 13:39:48
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

SVAR;

AAAwh, tack! :>

Hoppas du fortsätter kolla in :3

2009-02-14 | 23:31:50
Bloggadress: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback