1095 dagar, 36 månader...

2009-02-15 | 23:53:53 | Allmänt


.. 3 år av väldigt många blandade känslor, svängit humör och 3 år utan Pompe här på jorden. För er som inte vet, så valde min styvpappa att lämna jorden den 16 februari år 2006. Efter sig så lämnade han en enorm sorg och saknad. Vi tänker på dig, och vi saknar dig något så fruktansvärt.

Vila i frid, du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan och tankar och alltid genom våra minnen. ♥





Som ni förstår så är det imorgon det är 3 år sedan, jag har skrivit ett brev och ska åka och köpa en blomma att kasta ut i havet imorgon och ha en tyst minut, men jag tror jag kommer sitta kvar där ett tag. Tänka tillbaka lite och så. Vi spred hans aska i havet, därav att jag ska gå ner dit och kastar i blomman och brevet.


Barndoms minnen, förevigade på bild. Platsen där jag trivits alldra bäst är på hamnen, där bodde vi i ett stort hus med mycket mark där vi kunde göra vad fasen vi ville! Vi hade crossar, vi byggde en linbana, badmington bana, paddock, stora skogar, vitsippedungen, bastun, egna viken, stora trädkojan, motorbåten, gummibåten med alla åkningar till "fårön", kanoterna,  Alla sommrar då vi som små badade och fångade ödlorna dom fanns i Dammen som vi hade på ena sidan huset, Alla bastukvällar i våran egna riktiga bastu nere vid våran egna vik. Alla sommar och vinter bad m.m. alla dagar på året va så bra, det fanns alltid något att göra. Vi hade även en husbuss som hela familjen (Perra, Maria, Angelica, Johnny, Pompe, Mamma, Jag, Petra och Eddie) fick plats i när vi åkte på div. semestrar runt om i sverige och så, fjällen, mycket motorcykel träffar, både mamma och Pompe körde hoj och de va deras liv, Herregud, minnena ifrån hamnen och allt som hör där till är utan gränser..

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback