tråksöndag!

2009-12-06 | 13:10:04 | Allmänt


Hopp så vart det söndag igen, en utav dom längsta dagarna i veckan och vi har inga planer. Vi är bjudna på middag hos svärisarna men älsk vart inte speciellt sugen idag så jag antar att det inte blir någon middagsbjudning för våran del. Tänkte iaf få med honom ut på en promenad idag för att fördriva lite utav tiden. Baka hade jag/vi kunnat göra idag visserligen, bara att få tummen ur och åka och handla det som behövs, dvs. saffran, jäst, russin och något mer. Kanske ska göra lite kola med om jag ändå håller på? Tåls att tänka på. Ska lägga fram förslaget och se vad den andra halvan säger/tycker om min idé. Vet att han gillar att äta det, bakar är han med och gör oxå men att behöva följa med att handla är en annan femma. ^^



hjälp
en
muPP





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback