tjugonio, 29.

2009-12-07 | 21:23:28 | Allmänt


dagar kvar tills vi åker..




Så den 5/1 kl 22.50 så lyfter vi mot varmare breddgrader för att spendera 1 månad i sol och värme vilket kommer bli helt fantastiskt. Skönt med nattflygning, då kan jag iaf ha lite hopp om att få sova någon timma där på natten. Har som jag säkert nämnt innan väldigt, väldigt svårt att sova på flygplan, att sitta och sova finns inte i min värld har nämligen väldigt svårt att somna om jag inte ligger på mage!

hemresan sker den 3/2, så vi är hemma på natten den 4e. Vilket är på min 20års dag, tråkigt att jag kommer vara som en zombie hela min 20års dag hahaha :) Dock gillar jag inte att hemresan tar 13h 25min. Antagligen ska vi ner och tanka/byta staff i förende arabemiraten vilket jag avskyr, jag kan knappt gå in på flygplatsen. Det är helt rökfyllt och det luktar rent ut sagt förjävligt, helt otroligt äckligt. Okej visst man är där i ca. 1h, men jag äcklas så himla mycket!



Jag längtar så himla mycket, jag tror hotellet kommer vara super fint! Och vi tog ett dubbelrum med utsikt så att sitta och blicka ut över havet och en solnedgång... maaaaaah! Ena poolen som ni ser har en superduper utsikt över havet, ligga och flyta där och bara njuta efter att man varit på stranden. Behöver jag säga det igen? - JAG LÄNGTAR NÅGOT SÅ KOPIÖST!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback