Nostalgi - Ringaren i Notre Dame

2009-12-06 | 23:34:07 | Allmänt



Sådär nu har jag precis kollat klart på en nostalgi film. Nämligen Ringaren i Notre Dame och har en hel del Disney klassiker att titta på då jag skaffade mig (och brorsdöttrarna) den klassikboxen. När jag var en liten flicka så fick jag en Esmeralda docka, minns det såååå väl. Jag tror att den fortfarande finns kvar i någon låda som jag gett till mina brorsdöttar, dom vaktar mina gamla barbies med sitt liv, även mina gamla my little pony´s. Här sitter jag som om mindre än två månader fyller 20 år och säger att jag fortfarande älskar Disneyfilmerna, jag har inte vuxit ifrån dom än. Känner massvis med folk som inte gjort det heller och tur är väl det. (;



Någon annan som minns att ni fick denna? (:


Jag och älsk spelade faktiskt Yatzy förut, trots att det var en dålig omgång så vann jag! Jag är inte den som brukar få Yatzy i spelet, har rätt otur när det gäller spel men idag fick jag Yatzy hela två gånger. Och när jag besökte F så spelade vi med och då fick jag oxå Yatzy, vilket jävla flyt jag har fått, helt otroligt! Yatzy kommer som alla andra gånger få följa med till Thailand, lätt underhållning på flyget iaf för en stund (och kortlek såklart) och även när man sitter och myser på balkongen på kvällarna... - Jösses vad jag längtar. Vi kommer få det så himla mysigt och helt underbart!





M - 126p
K - 188p

Som sagt en väääldigt dålig omgång, hahahaha ingen av oss som hade direkt tur med tärningarna så att siA. Men som jag sa, jag fick Yatzy två gånger, TVÅ GÅNGER. Första gången på sexor och andra på ettor, är fortfarande i chocktillstång. Nu ska jag iaf fixa mig inför natten sedan ska vi krypa ner i våran nybäddade säng och mysa och kolla på ännu en Beck film, Pensionat Pärlan är det som står på tur. Hepååååre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback