måndags fika med Kevin.

2009-12-22 | 00:03:40 | Allmänt



Idag har jag fått gjort en del ändå, träffade Kev över en fika på Fröken Olssons. Vi sprang en sväng på stan och jag köpte en julklapp, köpte minneskortadapter, ett par örhängen, fingervantar och toffsar (varför försvinner alltid toffsarna spårlöst?). Och även Kev köpte ett par saker, en mössa, en sjal och vita smala hängslen. När jag kom hem var klockan rätt mycket men började göra mat och multitaskade upp mig och började att dammsuga övervåningen och slog in en julklapp till älsk på samma gång som maten stod i ugnen. Kalla mig effektiv om ni vill. Kollade såklart på Beck till maten, och det var sista filmen så nu har vi inget att följa längre, får helt enkelt komma på något nytt som vi vill se igenom.




stora granen mitt i femman.



en hel del folk inne i femman idag.



Mumsig cheesecake och en kopp med varm choklad med marshmallows och grädde.



"I want You."



Fröken Olssons



Kev var sprallig, like always.



Fryser ivartfall inte i min jacka (;



Kev & Jag



två julklappar till Älskpälskling! :)


Nu ska jag ta och läsa Vecko Revyn och slö kolla på CSI. Hepååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback