lyckade lussekatter.

2009-12-20 | 21:29:47 | Allmänt


Lussekatterna blev EXTREMT goda, verkligen jätte goda och en och två och kanske någon till har åkt ner i magen tillsammans med julmust och clementin. Vi formade lussekatterna tillsammans med julmusik i bakgrunden, och det var absolut mys med högnivå.



I skrivandets stund så kom jag på att jag är hungrig och funderar på när jag ska börja med maten och tittar på klockan och inser att den är alltså över 9, jag har glömt av att göra mat idag. HUR KAN JAG GLÖMA AV ATT GÖRA MAT? Frågar älsk varför han inte sagt till mig "trodde inte du va hungrig!" fick jag ungefär som svar, har en himla ångets över hur dålig flickvän jag är som helt och hållet glömmer av att göra mat? (Okej, jag är en rätt bra i vanliga fall.) I vilket fall som hellst så har jag nu satt på egrann makaroner och så får vi äta lite från köttfärsåsen jag gjorde igår. Dåligt att äta såhär sent, jag vet men är hungrig och då ska jag äta!

Annars så sitter jag och tittar på söndagsfilmen på tv3 och dom visar idag Blood Diamond.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback