Lussekatter, Yummi!

2009-12-18 | 15:45:06 | Allmänt




Precis kommit hem ifrån backaplan, pappa var inne i stan och jag behövde handla lite så han var snäll och körde mig. Har handlat så det ska bakas lussekatter med, gottiTT! Var inne och försökte få köpt en usb-sladd till Olympusen men det var utan framgång, och den minneskors adaptern (eller vad man nu kallar det.) stödje inte XD kort så den hade inte funkat. Teknikmagasinet hade men inte på lager så jaha, får vänta tills nästa vecka förmodligen. Ytterst irriterande Visserligen hade dom inne i femman och arkaden så kanske köper en när jag ändå ska in till stan imorgon? fårse hur det blir med det.

Nu ska jag ta och vika tvätt och även slänga på en tvätt, sedan diska och dammsuga. Foten mår bättre idag men fortfarande inte okej, sån himla tur jag hade alltså. Hur roligt hade det varit om jag bröt något och hade behövt gips när jag åker till Thailand om 18 dagar? - inte speciellt roligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback