längtan

2009-12-28 | 01:00:24 | Allmänt



Nu har vi kollat klart på Flickan som lekte med elden syrran hade nämligen inte sett den ännu. Sitter nu och surfar runt lite slött, läser lite bloggar osv. är rätt trött så tänkte lägga mig snart ska ju ändå upp och jobba imorgon, inte bestämt om jag ska börja vid 8 eller 9, rätt skönt med att kunna bestäma det själv. Det är inga direkta fasta tider i stallet utan bara att man såklart ska släppa ut dom i en någorlunda tid och ge dom deras frukost, sedan är det lunchen och sådär men mockning gör man helt och hållet i sin egna takt.  Jag hade ju planerat att rida, men det är fruktansvärt halt ute så om jag har otur är det inte bättre imorgon och då blir det väldigt svårt att rida.



Trots att jag träffar mitt hjärta varje dag så längtar jag efter honom redan. Att jämt ha han vid min sida när jag sover är helt fantastiskt.. ♥                      Mats















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback