Julafton osv.

2009-12-26 | 17:38:09 | Allmänt


Hopp, julafton och juldagen is over. Julafton var jag i Uddevalla hos mor tillsammans med familj. Fick väldigt fina klappar och jag är supernöjd!  Kom hem igår och var bara hemma igår kväll.  Skulle egentligen åkt till Uddevalla idag igen för att jag ska jobba 27, 28, 29. Men behövdes inte imorgon så åker dit då istället. Och snart är det nyår, fortfarande inga bestämda planer där egentligen men det bästa utav allt är att snart sitter vi på planet till Thailand det är ynka 10 dagar kvar.

Det har varit plusgrader i någon dag så igår var det hemskt väder ute, slaskigt och vidrigt. Men idag så är det -2 igen så lär vara fruktansvärt halt ute kommer väl halka och slå ihjäl mig när jag går utanför dörren.



Nyår 08-09, Jag & lil Sis. Hon firar nyår i Sälen iår, den tönten.



OKEJ DET HAR TAGIT SISÅDÄR 1,5H ATT SKRIVA DETTA INLÄGGET. Glömmer av det osv.  Hepååååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback