Jul på Liseberg!

2009-12-19 | 21:08:27 | Allmänt



Har kommit hem för en liten stund sedan, vi har ju som sagt varit på Jul på Liseberg. Vi tog tillome den gamla lisebergsvagnen bara för sakens skull då den stod där så bra precis när vi gick av bussen. 20 riksdaler styck, lite halv mysig känsla faktiskt. Väl inne på Liseberg var vi väl i lite över 1h, det var fruktansvärt kallt om händerna, jag har fortfarande inte fått köpt mig ett par vantar nämligen. Men högerhanden var i sin vanliga ordning i mitt hjärtas så den vart inte lika kall, love it.. :) Vi köpte oss ett par polkagrisar och lite gräddkola och fudge.

Kamran är ju som sagt inne på lagning igen för tredje gången och olympusen har jag ingen usb sladd till så den tog jag inte med mig heller, så det blev ett par med mobilen. Alltid något!













Nu hade vi tänkt att kolla på Beck, det är väl det som händer resten av kvällen. Mys i soffan! Imorgon vankas det lussekattsbak, hoppas att det går som det ska bara. Vill ha goda lussekatter :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback