jävla skitväder!

2009-12-27 | 15:47:56 | Allmänt



.. och idag är det skitväder igen. 2 grader ute och det har regnat lite, dimman ligger jätte tät och jag känner inte alls för att gå ut i det sablans vädret med slask och äckligt på marken. Men jag måste gå till bussen sedan så jag är himla tvungen att gå utanför dörren idag eftersom jag ska jobba imorgon, behövdes ju inte idag. Blev ganska sent igår tror jag, somnade visserligen på soffan och vaknade av att älsk kommer och frågar om vi inte ska gå och lägga oss. Jag blev nästan chockad över att det var jag som somnat på soffan och han som behöver väcka mig, höhö.

Har talat med Ving för en liten stund sedan, hade nämligen fått ett mail om att det hade blivit ändringar i flygtiderna på våran utresa. Läste noga igenom det flera gånger men hittade ingen skillnad så ringde dom och dom berättade fint att vi ska lyfta 22.25 istället för 22.50. Ingen jätte stor skillnad direkt, men en liten sådann tycker det är bra att dom kommer ut med sån info i tid. Nu är jag hungrig, vaknade egrann sent idag. Inte ätit ännu så måste göra det innan jag hungrar ihjäl. Sedan ska jag packa ihop en liten väska som jag ska ha med till Uddevalla, ska ju sova där då jag jobbar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback