helvetes jävla Nikon verkstadsnissar kan inte göra något rätt!

2009-12-11 | 16:32:22 | Allmänt




Jag blir så himla trött på dom jävla Nikon verkstadsnissarna som sitter i Solna och arbetar. När jag fick tillbaka kamran efter andra vevan den vart inne på lagning så vart den fortfarande inte helt 100% men tänkte "äh, den funkar iaf så lämnar in den igen efter jag varit i Thailand!" tro pelle att den nu är helt jävla mongo igen, blixten funkar bara när den vill och det blir bara värre och värre alltså måste den in på lagning en tredje gång och jag blir helt jävla tokig snart. Imorgon ska jag gå och skälla på Expert och fråga vad tusan dom håller på med egentligen. Är inte meningen att man ska behöva lämna in en pryl på lagning en tredje gång, får dom det inte rätt första gången bör dom få det den andra kan man ju tyck? men nu är det alltså t r e d j e gången jag behöver lämna in den. När jag lämnade in den andra gången så gick det på 1v som tur va, men om jag inte har tur så kan jag alltså vara kamra lös på julafton, nyår och under semestern......
Detta känns extremt tråkigt.

Nu ska jag ta mig lite yoghurt och en frukt är mega hungrig. Sen slutar älsk jobbet om ca. 30min, blir nog en väldigt lugn fredag idag. Inget planerat och är inte det minsta sugen på att göra något heller egentligen.

Heppååre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback