Hästpojken

2009-12-09 | 17:29:59 | Allmänt



Internet funkade inte imorse då jag hade tänkt att blogga. Dåligt va? Vart ivartfall upp i tid imorse, hade god tid på mig för en gångs skull. Hann äta frukost och kolla lite på tvn till det, vet inte när det hände senast?

Hemma hos syrran så åts det fisksoppa i fulla muggar när jag kom, synd att jag inte gillar fisk, gav även mamma sin tidiga födelsedagspresent (hon fyller imorgon), hon fick en bok utav mig och syrran "Hästpojken" och tror att den kommer vara fruktansvärt bra ska sno den och läsa efter att mamma hade jag tänkt.

printat ifrån www.bokus.com
länk till boken - http://www.bokus.com/b/9789153431527.html?pt=search_result&search_term=h%E4stpojken

"Hästpojken är den sanna, dramatiska och hjärtvärmande berättelsen om den resa som
Rupert, hans fru Kristin och Rowan gjorde till Mongoliets otämjda landskap. Familjen
reste halvvägs runt jorden för att rida tillsammans, för att träffa de traditionella healers
som finns där och för att förhoppningsvis hjälpa Rowan att bli bättre. Det är en häpnadsväckande
resa, full av utmaningar, oväntade möten, skönhet och fantastiska framsteg.
Hästpojken som gick direkt in på topplistorna när den släpptes i Storbritannien och
USA är en djupt rörande och helt unik historia om en familj som är villig att färdas till
världens ände för att hjälpa sin son, och om en pojke som lär sig att kommunicera med
omvärlden för första gången. Det är en berättelse som visar att vi kan finna glädje till
och med i våra mörkaste stunder, och att det magiska och det vardagliga ibland kan
smälta samman för att förändra våra liv."


Nu ska jag byta tvätt i tvättmaskinen och sedan så kommer nog älsk innanför dörren vilken sekund som hellst, är fruktansvärt hungrig så middag blir det nog direkt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback