eyebrown

2009-12-19 | 00:51:30 | Allmänt


Gillar formen jag har på mina bryn nu, dock är dom så fruktansvärt ljusa så måste färga dom. Tycker det är sådär roligt att behöva fylla i dom med penna varje gång. Var ett tagsen jag färgade dom sist så den färgen är long way gone. Bara att göra egentligen, förstår inte varför jag drar ut på det hela tiden. Kanske är latheten som gör det sådär. Antagligen.

och på tal om ingenting så är jag förbannat kissenödig, nästan sådär så att det gör ont i blåsan på´n. Och det är kallt ute -9 grader och blåser gör det oxå ibland bara så att ni vet lixom. Nu ska jag ta och kissa sedan blir det sängen och slå på American Pie - The book of love som säkert kommer vara skit dålig, men bara för att lixom. Hoppas att ni dårar som kan vara ute och dansa hejdlöst i natten har det väldigt trevligt och att ni dansar för mig med, är nämligen vääääääääääääääääldigt danssugen. Kanske kan få mig en liten vals på Jul på Liseberg imorgon med älsk? - man kan ju hoppas (;









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback