24 - 4 = 20

2009-12-04 | 16:56:25 | Allmänt


.. jag måste köpa huvudvärkstabletter, jag måste. Mitt huvud avlider, har haft mycket huuvudvärk det senaste vilket stör mig något så fruktansvärt. Har inte gjort mycket vettigt i veckan egentligen vart och hälsade en familjemedlem i onsdagskväll sedan tog jag och åkte med syrran till Uddevalla. Vi hämtade även upp Ida (fd. klasskamrat till syrran) så vi satt i soffan och tjötade, skrattade och kollade film till rätt sent. Gick upp vid 10 tiden i torsdags och åkte och handlade god frukost och bjöd in mamma som vart i stallet. Så en stor frukost och skvaller. Myspys, saknar min familj egrann.. Petra, Ida och jag åkte sedan till torp och inhandlade lite julklappar til våra brorsdöttrar och lite så. Och en present till mamma som fyller år nästa vecka (:

Senare åkte vi hem och tog och gav oss ut i stallet, blev en helt underbar ridtur. Helvete vad jag saknar hästarna och ridningen. Fick dock lite bråttom då jag skulle bli hämtad vid 17 av pappa så skulle vi köra hem mig till stan. Kom hem duschade - lagade mat och somnade sedan som en gris i ett par timmar, vaknade och åt lite och satte på lite tv3 play och somnade snabbt igen. Var helt slut körd av all frisk luft (;





Petra & Rex.

 

Rex och Tina (Idas hund) busar non-stop!



Ida





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback