nyårs hysterieeeRR

2009-12-29 | 23:56:19 | Allmänt



Jag har fortfarande inte köpt mig en nyårsklänning. Jag känner mig helt värdelös jag menar.. jag måste ju ha en nyårsklänning? och något nytt smycke till det, mitt hår är för kort så jag kan inte göra något alls med det i stort sätt vilket är jätte tråkigt, jag vet inte hur jag ska sminka mig, men jag har mina nya skor jag fick av älsk i julklapp, dom ska jag iaf ha på nyår ♥ men annars så känns allting annat helt värdelöst just för tillfället. Vill inte in och knö i stan med alla svettiga mellandsgsrea nerds egentligen, men får ta och åka in imorgon och kika efter något att ha på mig ivartfall. Fårse om jag får med mig någon stackars själ eller om jag får strosa runt i min ensamhet, egentligen bäst att strosa runt själv när man inte har någon aning om vad man är ute efter. (kom i skrivandets stund på att jag hittade en shysst klänning på Åhlens sist jag var inne och köpte julklappspapper.)

Paljetter? Spets? Färgklick?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback