Privileged.

2009-12-17 | 14:27:53 | Allmänt



Jaha ja, idag är det torsdag. Helt insane vad veckorna går fort trots att jag går hemma och gör absolut ingenting och att jag är så trött på det så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Nåväl, måste väl ta och berätta att jag ramlade hejdlöst ner för våran trappa igår kväll, Mats har sagt till mig otaliga gånger att jag ska ta det lugnt när jag går ner för den, (Har varit nära att ramla två gånger tidigare) kankse ska börja lyssna på min pojkvän han har trotsallt oftast rätt. hahahahaha (:    Har ont i min vänstra fot, riktigt ont men förutom det så klarade jag mig rätt bra alltså. Om man tänker på vad som hade kunnat hända, när jag ramlade så stannade hjärtat i stort sätt på mig och jag såg diverse skräckscenarier medans jag dunsade ner för trappan. Hörde sedan klamp klamp klamp så vart hjärtat brevid mig, han är för bra den dära. Tvingade på mig en isklamp inlindad i en handduk.. hade jag gjort det om jag var ensam? Nej det hade jag inte. Går sådär att springa runt idag, får hoppa runt på vänster foten och kan stödja ytterst lite på hälen på högern.

Skulle ju fika med lil sis idag, men det kan jag glömma. Attans, cheesecake hade varit SÅ gott idag!
Nu ska jag kolla Privileged från början i brist på annat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback