Äntligen har jag fått lite snö!

2009-12-21 | 13:58:59 | Allmänt


Last christmas
I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year
To save me from tears
I'll give it to someone special


Sitter och sjunger på Wham - Last christmas för fulla muggar här hemma, tur att jag är ensam. Utanför så ligger det som jag hoppades på, nämligen SNÖÖÖÖÖ. Det snöade en hel del sent igår kväll och så himla roligt att det äntligen stannade på marken här i götet. Det är just nu -7 och egrann sol och jag gillar läget alltså.






Idag är tanken att jag ska fika med Kevin. Han skulle höra av sig när han hade lite koll på tiden, tror det blir runt 4 tiden någongång. Ska snart ta och styra till mig egrann, har för övrigt en hårsäck som är inflammerad mitt på skallen som gör SKITONT. riktigt, riktigt, siktigt ont alltså. Ska nog ta och slänga i mig lite yoghurt, magen kurrar lite. Hepååååååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback