091218

2009-12-18 | 17:51:59 | Allmänt


Nu har jag fixat i köket, dammat av fönsterbrädor, satt på en tvätt och plockat lite. Fårse om jag ohrkar dammsuga idag eller inte om en stund, hahaha. Ska börja med maten strax iaf, kasslar... och vad mer har jag inte riktigt bestämt mig för. Potatisgratäng, kasslerstuvning och potatismos? eeh, jag kommer nog på något.

Ska klämma i mig en clementin då magen kurrar lite, glömde köpa pepparkakor och det irriterar mig! MÅSTE JU HA PEPPARKAKOR HEMMA. Skandal.





Lussebullebak kommer äntligen bli av! (: Har ju aldrig gjort lussekatter helt ensam, dock blir jag inte helt ensam nu heller men om hjärtat är en lussekattexpertsbakare har han isåfall gömt. Lär väl komma fram.



Frukt måste man alltid ha hemma. Även vindruvor i kylen, gottit.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback