091204

2009-12-04 | 20:58:36 | Allmänt


Klockan är snart nio och älsk ligger och sover, han har sovit sen han kom hem ifrån jobbet ungefär. Jag har gått bort med skräp till återvinningsplatsen, tvättat/hängt upp tvätt och tagit en runda bort till turren för att köpa lite fredagsmys gotterier. Gick ner och försökte fråga om han ville ha något, jag fick ett väldigt sömningt nej, jag tog det inte på allvar så jag köpte iaf en påse ostbågar till honom. Vilket jag egentligen avskyr - ostbågar fruktansvärt äckligt och luktar förjävligt utan att skämta.










stjärnarn ger sånt himla mysigt ljus ifrån sig, tänt lite levande ljus på fönsterbrädan och på bordet med. (: Sitter och tittar på tvn, tänkte kolla om det går någon film man kanske kan se ikväll. Annars får man väl ta en ur filmhögen eller något. Heppååååååre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback