beslutsångest..

2009-08-13 | 14:36:16 | Allmänt


tänker i stortsätt inte på så mycket annat, hur gör man om man trivs men ändå inte? Kan ju inte gå runt och inte göra någonting, jag kommer bli tokig. Men jag tror jag kommer bli mer tokig av att gå som jag gör nu. Kollar runt hela tiden, men finns inget som lockar, men något måste jag ju göra. Om jag ska ta och bestämma mig snart kanske...


Vi åkte ju in en sväng till stan igår, men blev i stortsätt bara en liten sväng på Frank´s. Jag undrar vart alla folk kommer ifrån nu när kulturkalaset är igång, det är verkligen helt sick med folk på gatorna. Vi började gå upp mot avenyn men avbröt efter bara några meter, ohrka trängas med allt det folket. 

Ska ut en sväng med Disa nu, sedan ska jag väl försöka vara duktig flickvän och dammsuga och diska. (; 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback