naa naaaa nana nananana

2009-08-17 | 16:29:05 | Allmänt


Live life given now, tomorrow can wait
Dance all through the night, sleeping all day
Stuck inside a box, you gotta get out!
Stand up, get up, live your life now come on!

Sometimes it feels *hollow, empty*
And when just floating searching infinity, infinity, infinity, infinity



Sitter och mest väntar på att tiden ska gå just nu så att Mats slutar jobba, på det så ska han jobba över. Hoppas det inte blir allt för länge..  har varit ute med Disa på promenader, handlat bröd på bageriet, tvättat, hängt upp tvätt, tvättat, diskat och iaf funderat på att dammsuga. Dock har inte det hänt än, tycker man borde kunna styra saker med tankarna ibland när man verkligen är på sådannt, ohrkar-inte-humör. "Just nu dammsuger jag, även fast jag ligger som en fetgris i soffan!" hur perfekt hade inte det varit ibland? Nåväl, har iaf satt mig lite sysselsatt fram tills nu, funderar starkt på att sätta på en film. Eller kanske kolla några avsnitt av entourage? Time will tell.

Jag va ju på bakhumör igår, något så fruktansvärt. Men det blev så sent, vi åkte och handlade sedan så värmde vi lite rester från frysen och slängde oss i soffan och såg på en film. Så vi bestämmde att vi får baka en annan dag i veckan, hittade inte kakaon när jag gick och letade heller, vad fasen. Brukar inte kakao finnas vid kaffe/bak/oboy hyllorna? Tydligen inte då! Får åka och handla imorgon eller ngt, baka måste jag ju bara göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback