nu ska jag ut i regnet.

2009-08-04 | 13:32:14 | Allmänt


Nu har jag dragit en borste genom håret och tagit på mig lite kläder mer ohrkar jag inte bry mig om idag, dessutom skönt att vara osminkad, kunna gnugga sig i ögonen osv. (;  och nu ska jag åka till hjalmar. Sazza började rätt sent så jag skiter i stan, tar backaplan istället. Får ses över en fika någon dag då vi båda är lediga, och måste ta och besöka henne i lägenheten med, har inte varit där än dålig kompis jag är. + att jag glömde av hennes födelsedag i förrgår hur kunde det hända lixom? Fick skamset säga grattis i efterskott igår... Nåväl, nu ska jag åka tänkte jag.

Älsklingen och Rex har blivit goda vänner. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback