skallebäng..

2009-08-26 | 14:30:23 | Allmänt


Jag har haft ont i skallen i nästan 1 dygn nu och det börjar bli smått irriterande. Har nådigt ont i nacken med, säkert varav huvudvärken jag blir så himla trött. Om jag kanske borde ta och bege mig till ett apotek och köpa alvedon eller ngt liknande, inte så himla jobbigt direkt men ska bara få tummen ur röven och göra det ungefär.

Sitter och gör ingenting för tillfället, ska nog ta en sväng om med dammsugarn och diska göra lite nytta så att si-A. Sedan kanske jag tar en sväng in till stan för att komma åt apoteket. Det stör mig så fruktansvärt mycket att det inte finns apotek på backaplan, iaf inte vad jag har sett. Visserligen är det inte speciellt jobbigt att sitta kvar på bussen en extra hållplats men backaplan är ju ändå rätt stort och man tycker ju att de iaf borde finnas ett apotek där. Eller det kanske bara är jag?



Lyckades få in en bild på rosorna jag fick av älskligen på blommbud till jobbet i fredags. Han är så himla gullig, och rosorna va jätte fina.. Och jag blir bara så himla varm i hela kroppen. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback