we got the beat, that bounce..

2009-08-09 | 14:43:29 | Allmänt


Hoppsan, jag har iaf haft i tanken att blogga i helgen men det har inte blivit av tydligen. Nåväl, update från helgen.

Fredags så va Freddie, Petra, Jag och Johanna på The Studio och sedan åkte vi och mötte upp Ida och kollade hennes nya lägenhet i majorna och sedan stack vi in och käkade på O´learys. Tanken va att vi skulle käka och ta något att dricka till maten ungefär, men slutade med att klockan va 03.30 när vi satte oss i en taxi och va inte helt orunda runt fötterna så att siA. Mats var ute med Rickard och när vi är ute på två olika håll brukar det vara jag som är den som har värmt upp sängen men tvärtom denna gången. Korsitaket (;  




Igår så va jag och hjärtat ute och käkade på Spice of Thailand och sedan efter det så gick vi till bergakungen för att gå på bio, Public Enemies. En liten komisk sak hände när vi precis va utan för så gick det två personer några meter framför oss, dom gick precis in genom dörrarna och det som såg ut som en god vän till mig och hans flickvän. Jag sa något i stil med "Hade han där framme vart lite grövre så hade det vart Ante och Kalinski" fick svaret tillbaka från Mats några sekunder senare att det är ju faktiskt dom. Riktigt trevligt, inte hade jag förväntat mig att träffa på dom där direkt. Vi planerade lite att följa med dom hem efteråt, men jag blev så fruktansvärt trött så vi sket i det.. Sa att vi får ta det en annan gång, dra Liseberg med. Kommer bli hur bra som hellst.. Va riktigt kul att träffa på dom en snabbis ivartfall (:



Hjärtat i väntan på maten, Ni som inte varit på Spice of Thailand och som gillar Thaimat. Låt erat nästa restaurang besök bli Spice of Thailand

Idag, dåligt väder. Regnar ute, vilket innebär att de blir film dag. Vi har sovit rätt länge, behövdes känns det som. Gick upp och åt frukost, vi ska väl snart slå på första filmen och sedan åka och handla lite middag osv. Mats vet inte vad veckohandla innebär än... Sedan ska jag handla godis hos turken, chips och dipp ska det med finnas. Jag är bara så jävla sugen på onyttigt idag. Nej, nu ska vi kolla Wallander.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback