"jag vill ha blommig falukorv till lunch, MAMM-MA!"

2009-08-27 | 20:10:10 | Allmänt


humhumhumhuuuuum.. *nynnar* det är en sån liten barnlåt som jag allt för ofta får på hjärnan jag vet inte vart dom kommer ifrån heller för det är inget jag hör (visserligen kanske för att vi ska äta falukorv idag?) men igår hade jag bumbibjörnarna på huvudet i stortsätt hela dagen. Jag älskade bumbibjörnarna, jag älskade de flesta barnprogram med söta djur i iof... Jag är fortfarande en sucker för tecknat och disney växer man någon gång verkligen HELT ifrån det? Jag tror allt att en bit av ens barnasinne alltid sitter kvar. Okej, det blir rätt sen middag idag, falukorven står inne i ugnen och potatisen kokar alldeles utmärkt på plattan.  Yummi, känns som en helt rätt dag för ungstektfalukorv och potatismos. Känner hur gott det kommer bli, va jätte längesedan jag åt det senast. (Visserligen vet jag inte helt hur moset kommer bli med potatisen, men jag ger det ett försök det kan nog inte bli så jäkla farligt, men potatisen är väl inte helt rätt riktigt, riktigt än. Men som sagt, vi märker. Mats gillar klister ivartfall så det är ju bra! hihu..)

Nej om jag kanske skulle passa på att diska och sedan kanske ta kort på vad jag köpte idag som jag lovade att visa er medans maten fixar sig själv. Såhär muppig har jag varit i hela dagen, som i stortsätt alla andra dagar. Jag är helt enkelt en riktig mupp! :)



Kommentarer
Leia säger:

Jo! Jag är morgonpigg :D

Och gillar det, lugna soliga mornar är underbart :D

2009-08-27 | 20:29:41
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback