Dagens shopping..

2009-08-27 | 22:22:14 | Allmänt


Lovade ju att visa sakerna jag köpte tidigare idag på min lilla sväng på stan, bättre sent än aldrig eller hur? (;



Kjol, "skinn"väst och sjal från H&M.



Vanlig bas topp med knappar längs hela ryggen, kofta och långskjorta från BikBok.



1a svarta paret från vänster är från scorett, dom andra 3 ifrån skopunkten. Stövlarna och dom svarta låga är fina på. Får visa någon dag när jag får ohrk.



sedan små rosetthårnålar från glitter, nagellack och hårspray från KICKS. Sedan köpte jag även ett par hjärtformade örhängen som jag glömde av att ta upp ur påsen så dom får ni se på bild i ett sammanhang då jag har dom på mig istället. Nej nu ska jag kolla klart på filmen vi har satt på, sedan ska jag sova. Jag är trött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback