090827

2009-08-27 | 16:22:56 | Allmänt


Jag hade faktiskt tänk gå upp i tid idag, tänkte även hinna blogga och äta frukost i lugn och ro. Men ickesanicke när man heter Keela och älskar att ligga och dra sig på morgonen. Jag har iaf haft fullt upp ända sen jag gick upp imorse, det vill säga 08.40 (;     har än sålänge varit en väldigt bra dag, jag har varit på arbetsintervju + fått jobbet. Ska dit på introduktion på måndag. Känns härligt att ha fått ett jobb på bara 2 dagar. Inte drömjobbet direkt, men det är en inkomst och en sådan måste jag ha. Nåväl, jag är glad över att jag fick ett jobb så snabbt, verkligen jätte snabbt!

Pappa och jag har idag gått i stan en sväng tillsammans, lunchade på paprika med. Jag skulle egentligen bara kolla lite men tja, det slutade med 4 par skor, 1 kofta, 1 skjorta, 1 kjol, 1 topp, 1 skinnväst och lite mer små prylar, attans oxå. Jag visar lite senare för just nu så gapar min mage efter mat, jag är verkligen vrålhungrig får ta en macka och lite yoghurt, Mats slutar om knappt 1h så blir väl middag när han kommer hem. Har ni tänkt på hur slut man blir av att shoppa? Idag känner jag en sån extrem trötthet efter det, hahaha. Man kanske kan räkna in shopping i kategorin "vardagsmotion"? det hade varit något.





Kommentarer
Leia säger:

Brukar du vara morgontrött? =)

2009-08-27 | 19:27:20
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback