tidsfördriv..

2009-04-07 | 19:38:32 | Allmänt


Lovar du att vara ärlig? Yesbox.

Du heter: Michaela.

Smeknamn: Keela, hör nästan aldrig Michaela.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Coldplay - Fix you

Beroende av: en himla massa saker, familj, vänner, hästarna... and so on.

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte riktigt, men det är väl en hel del "bitch" stämpling på mig kan jag gissa.

Stämmer det?: Nje, alltså.. Ibland kanske.
Vad får du oftast komplimanger för?:  från killarnas kön; tuttarna. hahahahaha.

Vad säger du för att imponera på någon?: hahaha ingen anning, aldrig vart i den sisten så jag måste.
Hur imponerar man på dig?: Oj, svårt! det är en himla massa saker och inget speciellt. att våga vara sig själv?
Brukar du skratta för dig själv?: om jag gör, hahaha flera gånger om dagen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "haha kan du fan vara :)"
Var bor du?: Uddevalla.
Trivs du där?: Ja, för det mesta.
Äger du några converse: Niet.

Sprit, cider, vin eller öl: sortera bort öl så är jag nöjd.
Brukar du bli för full: Na, ibland kanske. Men egenligen inte det heller..

Är du allergisk mot något: Na, vissa kryddor i chilisåser tydligen, nässelfeber it is.

Hur svarar du i mobilen: olika, beror på vem som ringer. "Hallaaha" "Ah, de e Michaela" "Men hääääääj" är standard.

Antal timmar sömn inatt: ingen anning, 5h kanske.

Brukar du komma i tid: Ja, för det mesta.
När mår du bra: När andra runt omkring mig mår bra.
När blev du fotad senast: Hum, ingen anning.

Hur känner du dig nu: frukstansvärt trött, men samtidigt väldigt glad.

Vanligaste färg på dina kläder: svart.

Vad tycker du om fötter: dom är fula.

Vad saknar du: ...

Hade du en bra kväll igår: Na, inte dirr. hade kunnat vara bättre ;)

Favorit dryck på morgonen: Juice el. oboy..

Rakar du benen: Ja, sålänge jag kommer ihåg det hahaha.

När brukar du oftast gå och lägga dig: vågar man skriva det?

Är du blyg?: I vissa tillfällen.

Sysslar du med någon idrott: Ridning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut.
Har du spytt offentligt: Nej, inte vad jag vet.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex och runka helt klart.. och tusen andra saker. 

Är du nöjd med ditt liv: Jag tror det.
Är du bortskämd: tralalalala.. lite kanske.
Vad gör du i morgon: Jag ska rida, till frisören, och sedan in till stan.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: måste tänka på saken. 
Vad längtar du till?: Sommmaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Om jag har, skulle inte byta mot allt guld i världen. ♥

Vad använder du för shampoo?: L´oréal absolut repair.

Hur gammal är du: 19.

Tycker du om någon just nu: Jag tycker om en himla massa folk.

Gröna eller röda äppeln: gröna, finns inget annat.

Gillar du golf: Nej inte direkt.

Vilken tid gick du upp idag: 08.40.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Japp.

Är det okej att gråta: Ja, det är heeeelt okej.

När grät du senast: Puh, va nog när jag såg Marley&Me tillsammans med Mats för ett tagsen? sorglig i slutet sa jag!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: dom hade nog tagit slut direkt. Hade kanske sparat 200.000 till resor ivartfall?

Bär du glasögon eller linser: Niet.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nje. Jag själv är lite löjlig med vissa plagg dock..

Har du piercing: Japp. Öron och tunga tagit ut dom andra (navel&läpp)

Vill du gifta dig: Absoluut!

Vill du ha barn: Om jag vill.... (:

Solar du ofta: så ofta jag kan, men solarium håller jag mig ifrån. solar max 3ggr per vinter bland cancerrören.

Är du bra på att laga mat: Kan om jag vill, och om kryddorna finns ;)
Är du flygrädd: Niet, men luftgropar är inget jag hurrar över alla gånger.

Hur vig är du?: hahaha, nu jag ska skriva som ett kassavalv, men då ljuger jag lite.

Är du musikalisk?: Om jag vill så.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
Vilken är din favoritglass: åhååå den här va svår. jättesvår!

Tror du på ett liv efter döden: JaOCHnej

Tycker du om sushi: Har aldrig provat. Men nästan helt 100 på att jag inte skulle gilla de.
Vad äter du helst när du ser på film: Goodis.

Har du tandläkarskräck: Ja, men inte hysteriskt men jag slipper hellst så att säga.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska, ingen tvekan.

Vilken ögonfärg har du: blåa/grå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Na, om de är något som stör mig eller om jag bryter en så måste alla bort.

Röker du: Niet!

Hur ofta tränar/motionerar du: Oj, beror helt på vilket humör jag är på men rider gör jag minst 6dagar i veckan. (om de inte är några hinder ivägen, att man inte är hemma och så...)
Senaste låt du hörde: Ciara ft. Justin - love, sex and magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback