syskonkärlek.

2009-04-07 | 20:20:54 | Allmänt


Jag skrattade så jag grinade åt meningen "Två talgoxar tar sig friheten att ha hett ohämmat sex på min gräsmatta.."  min kära syster skrev på msn. Inte för att det är roligt egentligen, utan mest för att min humor är så torr emellanåt och att jag kommer på mig själv med att skratta åt det gör det ännu mera skrattretande. Nåja, jag är lite udda men det måste jag få vara. Hon frågade även precis om jag vill ta en sistaminuten resa med henne på hennes semester, jag är aldrig sen på att säga nej som dom flesta vet. så nu blir det förmodligen en resa med henne med i slutet av sommaren.. Sist vi va utomlands tillsammans var Lanzarote 06. Sjukt längesedan men hon har ju pluggat för fulla muggar till polis och inte haft tid att ta ledigt, så blir det när man läser på högskolan antar jag men nu äntligen, om inte så ska jag försöka få med henne på en långresa till vintern, chefens hus ev. lägenhet i Brasilien lockar. Sedan så säger jag aldrig nej till Thailand, men heldre någon annanstans iår. Men vi får se hur allt artar sig, någonstans blir det ivartfall.. som varje år. Resa är något jag verkligen älskar att göra som ni säkert har märkt!

Jag bjuder på ett av dom charmigaste? korten jag har på mig och syrran. På flyget ner till Lanzarote, silken syskonkärlek. Dom hela 8åren det är emellan mig och henne kan man knappt märka av, vi är så fastklistrade och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan henne, förmodligen gå under jorden, hon är min grund. Petra Dahlström
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback