"Ramlösa" el. "rammlösa" - RAMLÖSA.

2009-04-16 | 10:13:21 | Allmänt


Hejsan vänner.

Fy fan vilket jäkla väder vi har här i stenungsund idag, helt galet. Har sovit sådär, har vaknat titt som tätt och vid 07.15 vaknade jag och låg vaken i över 1h, tog en evighet att somna om, är det då man ska passa på att gå upp och gå ut och gå osv? Nåja det blev inte av idag, men nästa gång. Tänkte ta och slänga i mig lite frukost, om man nu vågar det? så nervös som jag är, tok nervös jag och nålar, puh. För att komma på andra tanker så finns Raz på tuben, Mats har varit ond och lagt upp en video från helgen, haha. hahahaha hur skön är han inte här lixom? SERRI.



Nej nu ska jag ta och fixa lite, får se om jag åker upp efter igen eller om jag tar med mig väskan och åker till Mats direkt, time will tell. Linnéa kanske vill fika och lite så, man kan ju alltid hoppas, behöver spendera lite kvalitetstid med min fruga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback