potatismos, gräddsås, pannbiff och lingonsylt.

2009-04-22 | 12:32:11 | Allmänt

.. är något jag blev helt sinnes sugen på helt plötsligt!


Gdag vänner.

Sova i tid hade jag ingen anning om va de betyder inatt, somnade alldeles, alldeles, alldeles för sent. Jag bestämde mig för att kolla på Australia eftersom jag inte fått se den än, men igår så. Synd att den va så jäkla seg! Nåväl, när jag gick upp så gick jag ut i stallet och körde ut frukost till hästarna, släppte ut bolis och fölet osv. morgonsysslor. Sedan stack jag in och åt så Morando fick i sig lte frukost innan vi red.. Nu så har jag börjat tvätta och gör inte så mycket mer än det för tillfället. Ska ev. käka lunch med pappa så borde hoppa in i duschen och fixa mig lite så jag inte ser helt tappad ut. Vet inte vart jag gjort av min mössa så håret kan jag inte gömma idag, attans oxå. Mitt hår lever sitt egna "lilla" liv (såattsäga) för dom som inte har en anning så ser jag mest ut som ett troll som haft 19svåra(vilda) år i sängen.. hahahaha nej inte riktigt farligt kanske, men näst intill. Nej om jag skulle ta den där duschen kanske?



Disa super trött efter att ha jagat mig med fyrhjulingen vid frukoten för hästarna. Min snutta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback