Päronsplit och bullar är jag fortfarande hurtig?

2009-04-02 | 16:47:58 | Allmänt


Hejsan vänner.

Inne en snabbis ifrån hästlukten tagit fram saker till middagen (kyckling) som ska tinas, inte för att man kommer ifrån den helt när de ligger 3 sadlar och 5 träns i hallen som jag ska göra i ordning senare ikväll, Så lätta timmar att få. Säg att du sitter och kollar på tv och samtidigt pillar med något, inte alls svårt eller hur? bara att tvätta av och sen spraya med olja, torka av oljan och sådär så va de färdigt. Nåja när jag pratade med Mats tidigare idag så nämnde han glass, och då kom jag på att jag hade pärsonsplit liggandes i frysen (man måste alltid ha glass i frysen) och i samma veva hittade jag bullar såklart så då proppade jag i mig lite onyttigheter, och fart fick jag ute i stallet senare.. hahaha, har exakt halva stallet kvar dock + rasthagarna att mocka så borde springa ut igen.

Snart är det fredag, synd att jag ska ha den jäkla kursen och att jag ska komma in t stan så sent, men jag hinner! Vi ska väl käka 19.30 och jag är väl inne 18.30-19.00 ungefär. Ska bli sååååå gott med thaien där igen, det va verkligen helt galet gott och efter så blir det bio (: myyyyyyyyyyys! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback