nattinuffsan.

2009-04-01 | 23:38:53 | Allmänt


Hejsan vänner.

Ouff, dagen har varit helt sinnes bra. Underbart väder helt klart, mätte hela 18 grader idag hur sjukt är inte det?Jag gillar´T. Var ute över 2h på Morando tog en sväng ner runt jättegrytan osv. hur mysigt som hellst och han vad mer än pigg inte så konstigt med all mat jag trycker i honom, han vägrar ju behålla vikten. Nåja, har jobbat idag med, och ska jobba imorgon så cashar in lite egna pengar, och det är aldrig fel.

Har verkligen gått hela dagen utan att gå på ett ända första april-skämt, det har nog aldrig hänt innan. Pappa försökte lura mig med att han bestämmt sig för att sälja min clio men det va för osant så det gick inte hem, även inte dom värdelösa lurengrejerna alla andra försökt idag. Rätt stolt över mig själv.. Jag är kanske inte så dum trotsallt?


Ligger i sängen, precis duschat och kollar på lite Grey´s Anatomy, tänkte snart sova eftersom jag ska upp imorgon och varit vaken sen 08.15. Jag är rätt trött så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback