morgonpigg?

2009-04-23 | 07:29:19 | Allmänt


Gmorgon vänner.

Eller Gmorgon är det inte för mig egentligen med tanke på hur natten har varit. men för er antar jag? Och för er grisar som är lediga idag så är det nog inte än på ett tag. Jag är så sur på mig själv att jag inte kan sova. Klockan är över 7 och jag sitter och bloggar när jag egentligen borde sova. Men solen lyser in genom mina svarta tunna tunna gardiner, fåglarna kvittrar och någon dumjävel började precis att köra med traktorer ute på åkrarna som är bakom huset, det för inte det hela bättre. Egentligen är det en underbar morgon med tanke på hur vädret är!

Idag ska jag packa klart inför London resan, inte för att det är mycket att packa (snarare väldigt tvärtom) men vad jag ska ha med mig, jag ändrar mig hela tiden och nu har jag nog ändrat mig igen. Enligt väderrapporter ska det vara sol fredag, molning lördag, söndag, halvsoligt på måndag och tisdag. Men jag litar inte på vädret, dom har väl rätt t 40% .... typ. Sålänge det inte kommer regn, men iofs så är det London vi åker till, och där finns det inte snålt med regn någon gång knappt. Nåväl. Om jag kanske skulle gå upp? Disa ligger och sover vid fötterna, hon har inte vaknat än. Annars är hon väldigt snabb på att börja gny för att hon vill ha upp en och ut och springa men idag är jag först.




Yeah, what did I do but give love to you
I'm just confused as I stand here and look at you
From head to feet, all that's not me
Go 'head, keep the keys, that's not what I need from you
You think that you know (I do), you've made yourself cold (Oh yeah)
How could you believe them over me, I'm your girl
You're out of control (So what?!), how could you let go (Oh yeah)
Don't you know I'm not attached to material



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback