monstertrött.

2009-04-02 | 22:11:03 | Allmänt


klockan är 22 och jag är heeelt slut, jag är så monstertrött så jag vet knappt vad jag heter. Har precis varit ute och släppt in hästarna, så himla tröttsamt att Morando, Pistol, Felix och Faxital går i en hage som tar en stund att gå till, och det är helt kolsvart ute vid denna tiden och jag behöver gå fram och tillbaka 2ggr för att få in dom och guud vad mörkt det är. Fick ringa Jonna så hon höll mig sällskap idag hahaha (: Nåja, ska hoppa in i duschen nu, sedan ska jag ta och kolla sista avsnittet på s4 av Grey´s Anatomy. Och sedan tänkte jag somna, tror ni jag lyckas? Upp och jobba till morgonen sedan så bär det av till stenungsund för kurs och efter det åker jag direkt in till stan.

"känns som att tugga på en panerad kondom" är han inte skön Gordon Ramsay? Nej duschen va det ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback