hurtigare än hurtigast!

2009-04-02 | 11:38:19 | Allmänt


Gdag vänner.

jag har varit så hurtig idag så jag är helt förvånad över mig själv, vid 8 så gick jag upp och ut i solen och gick en promenad på ca 8km med Disa, efter det så började jag jobba direkt. Känner mig så redig idag, ska käka lite sedan ska jag jobba i några timmar sedan ska jag in till gymmet.. ÄNNU DUKTIGARE!




Nej om jag ska slänga i mig lite mat och sedan ta tag i jobbet igen kanske?

Åh, nästa torsdag kommer Petra och Freddie hem tror ni jag längtar? Bilr att käka på Dai Loon tillsammans någon av dagarna, så gott.. Sedan så stannar dom tills på tisdag? innan dom ska ner till Växjö igen. Snart är det juni, det innebär att syrran blir klar med Polishögskolan och hon flyttar hem igen, wie. Can´t wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback