Dinosauriehumlor hör dom inte hemma någon annantans?

2009-04-22 | 19:21:03 | Allmänt



Har ni tänk på hur monsterstora humlorna är iår eller? Jag blir tokig när jag hör surranden för att jag är så hysteriskt löjlig med getingar, vet att humlor är helt ofarliga att dom bara bränns lite men för sketan om man kollar storleken på dom iår den är helt galen, dom är dinosauriehumlor för sketan. Jag satt på bussen till Mats förra veckan då jag räddade en humla faktiskt, den va helt slut efter surrandet (då vågar man närma sig) så jag tog ett papper som den kröp på så bad jag busschaffisen öppna dörren, de måste varit dagens godagärning. Ivartfall så va grejen att den humlan va ungefär som halva min tumme, helt insane. Dom ska alltid flyga på mig med, så slöa kan dom inte ta en omväg, eller flyga på någon annan som inte hoppar och springer iväg flera meter i ren panik?  Har ni med monsterstora humlor runt er? Nåväl nu ska jag ut och sätta mig i sista solskenet innan solen går ner, några strålar kvar att fånga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback