uttråkad och ont i magen.

2008-09-17 | 02:14:08 | Allmänt


Jag hatar mina sömnproblem, och dessutom så har mina jävla tarmar börjat jobba sig igen och medecinen är slut. Hate it, Hjälp mig bara ta bort smärtan i magen med. Tänk er magknip ggr 100, mums bekvämt va? - Niet.


   


Nu är iaf Thailand resan betald med 3000;- eftersom jag fick så tråkigt, har egentligen 10 dagar på mig men lika bra att få de gjort eller hur? Så gjort är gjort, nu är jag iaf ett steg närmare. 2 December, inte så långt kvar tiden går rätt fort, men vart ska jag göra av min kära katt i 3 veckor? Får fjäska för mamma riktigt, riktigt ordentligt så kanske hon kan gå med på att ha honom. Annars så får jag försöka skaffa kattvakt på annat håll eller i värsta fall sätta han på ett sånt kattpensionat! 3 hela veckor utan min lille kissemiss. Och 3 hela veckor utan att få rida nu när jag kommit in i det ordentligt igen och satt Nischaala i hårdträning, läcker ska hon bli.

Var ju inne i Uddevalla förut som jag nämnde innan, glömde ju berätta att jag köpte lite små saker med;

- foundationpensel.
- läppglans (Dior addict lipgloss)   Love it, stammis i handväskan.
- ögonskugga, bruna nyanser.
- ögonbrynsnopprare (med zebramönster, så gullig!)
- underkläder, 2 set.


Åh sitter och kollar på CSI nu (som jag gör varje natt typ) och dom ska avliva en polishäst som har fått en kula i sig, som måste ut för analys, och så dottern till polisen som blev skjuten (så kulan hamnade i hästen!) ger hästen en morot och säger hejdå, jag kan inte låta bli att grina, även fast jag vet att det inte är på riktigt, men gosh så sentimental t serier och film alltså det är helt sinnes. *snyft snyft*

Satan ska upp och köra kl 09.15 till morran, dubbellektion oxå! Shait kommer vara så himmlans trött alltså. Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback