Glam´eyes & Vinyl gloss mirror

2008-09-11 | 01:37:15 | Allmänt

                   

                                                                                                                                                           

Jag måste bara säga hur överaskad jag är över denna mascaran,
köpte på skojskull för att testa den då jag är trött på mina vanliga jag andvänder,
Andvänder en ögonbrynspenna från Rimmel som jag gillar rätt så mycket
 så bestämde mig för att testa en mascara ifrån dom.
Glam´ eyes alltså, fick verkligen jätte fina fransar av denna me like.. värd att testa.



 







testade även ett läppglans ifrån Rimmel som jag inte heller kan sluta kleta på läpparna,
Vinyl Gloss Mirror heter det och jag köpte i en ljusrosa färg,
ger inte så överdrivet mycket färg åt läpparna och det klibbar inte något så fruktansvärt som gloss ofta kan göra.
Så jag gillar det verkligen, något jag kommer fortsätta att köpa, det ska alltid finnas tillhands i min handväska! (Y)








Nej nu blir det sängen klockan är på tok för mycket och jag ska upp och rida tidigt till morran. Take care. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback