UNDERBART ATT VARA GAISARE!

2008-09-02 | 00:12:37 | Allmänt

 - JA FÖR DE ÄR UNDERBART ATT VARA GAISARE.

Vart inne i stan på matchen, vad glad jag är att jag sjukanmälde mig och stannade i std för att kunna gå på den. Tänk om jag hade missat det jag hade vart så sur på mig själv.. Åkte in med Jocke lite tidigare, käkade och så mötte upp Oscar och två av hans kompisar, sedan så vart William där med så han stod vid oss. VILKEN LYCKA DET VAR IKVÄLL!

ÄNTLIGEN så har vi tagit dom, 16 år har vi väntat på detta. SJUKT! Gosh.
GAIS BÄST I GÖTEBORG.







Nej nu ska jag ta och duscha en varm dusch eftersom jag är pisseblöt efter regnet i stan, de va kanon väder när vi åkte in sen vart vi inne och käkade och det började helt plötsligt att ösregna och så fortsatte det ja. Fick helt enkelt gå i tåget utan paraply, inte lilla biten vi gick idag heller. Och fy fasen vad alla blev pisseblöta, men nu i efterhand va det värt det! CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback